Friday, February 22, 2013

....Teori Bertiga ....



..
..
..

dh bertahun bl0g ni x berupdate .. alhamdullillah.. finally ade jgak rse nk update .. ^_^
..
..
TE0RI BERTIGA yang farha cuba bagtau dkat cni is m0re ab0ut friendship 

Click here for more inspiring photos!
..
..

.. prnah dgr x org ckap "X BOLEH KAWAN BERTIGA .. 6T TRPISAH SORG" ... " X BOLEH AMBIL GAMBAR 3 ORG .. 6T HILANG SE0RANG .." .. dsbg ... n dis is wat happen 2 me ..
..
..

n0w dh 3 tahun farha menadah ilmu di bumi UPM .. banyak suka duka ... trmsuk dgn hal ni ..
..
..
 
..
..

dulu farha brkwan 3 orang ... farha .. A dan Q .. kami mmg rpat ... n i love be with them .. byk suka duka kami ... n x nafi bila brkwan ber3 .. 2 lg akan rpat n tinggal la se0rg .. dulu farha rse A n Q sgt rpat n farha just sampingan je.. but we still cl0se n farha sndri x kisah pasal tuh sbb kami ber3 still lg cl0se to each 0ther but ....
..
..

everything was changed ... Q kne tukar k0lej  ... n m0st 0f the time farha akan brsma A .. n Q mula rpat dgn kwan2 dkt k0lej baru ... dulu farha x rse sgt hbungan kami mkin renggang tp masuk sem 6 ni .. i can feel it ... 
..
..
kami dh jrang bersembang .. tp still lg bertegur sapa ... dh jrang berjalan sama2 ... frha still lg dgn A .. ++ A dh pindh satu blok dgn farha 
..
..
jumpe dgn Q waktu kelas pon kami dh jrang brckap ... tegur ttp tgur tp x mcm dulu ... we feel awkward .. n it really hurts me ... 
..
.. 

Click here for more inspiring photos!

n0w dh seminggu kami bljar utk semester 6 ... frha mula rse jrak hbgn kami.... n i was kept thinking ... 
BTOL K PASAL TEORI BERTIGA ORG TUA2 NI ??? ...
..
..
mgkin YEA ...
..
..
n dis is wat happen ... bkn berpisah atau trputus hbgn .. tp keadaan mcm ni yg menjelaskan apa yg cuba disampaikan oleh org2 tua dulu ... 
..
..
then what should we d0 ?? 
..
apa yg farha bleh buat .. hanya berd0a ... mudah - mudahan Q akan sntiasa happy dgn her new life .. n i will always keep praying f0r 0ur friendship ... mgkin Allah dh tentukan sesuatu yg lebih baek utk kami bertiga ... thats why hal ni terjadi ... 
..
..
JUST BE POSITIVE  (^_<)

ilovewords:

[ i l o v e w o r d s ]
..
..

pesan tok nenek : berkawan biar beribu ... bercinta biar satu ... last post entry 2011.. n0w 2013 .. fuhhh .. huhu .. lappy dh f0rmat n baiki .. n0w bleh berbl0gging smula ^_^

Wednesday, November 30, 2011

WARNING : jangan jadi RAJEN !!! ...


 
..
..
..
cantek x lappy i ?? .. walaweh .... (^_<) .. mne la ade duet nk beli ... hahaha
..
..
entry kali ni frha nk creta tentang akaibat bile kite jd RAJEN ...
actually ... bukan nk angkat bkul sendri ... tp rsenye itu ini dan selamanya adalah hakikat bahawa FARHA iaitu sy .. adalah se0rang budak yg RAJEN  :p hahaha
..
disebabkan KERAJENAN AKU yg MELAMPAU ni kan ... rmai la yg ambil kesempatan ... yea k ???
~ straight to the point la  ~
..
..
bese la dh nme STUDENT ... UNIVERSITI .... klau xde asgnment x sah ..
s0 nak dijadikan crta .. ade la stu subjek ni kne buat asgnment scra BERKUMPULAN
n boleh dikatekan ... m0st of it .. AKU yg buat ... 
why ???
...
isi yg dia0rg buat x ck0p ... 
dia0rg ckap xtau nk elaborate mcm mne ???
bile dh tl0ng skali .. mkin mnjd-jd ... hbis smua bnda yg x brape nk c0mplete sruh aku yg completekan ...
.. aku la yg kne EDIT smua ..
.. aku la yg kne print out smua ..
k0rang ??? .. ape yg korang buat ???
stakat tmbh ayat 2, 3 baris .. buat ape ?????
..
..
sbb ape aku willing nk buat ???
..
sbb aku ni RAJEN !!!!!
aku bukan PERFECTIONIST ... tp aku tau result TEST ter0k ...
hanye ASSIGNMENT yg boleh TL0NG  ...
tp k0rang buat mcm ni ...
nk mrah .. ??? .. 6t trase hati ... BERGADUH PLAK ...
ckap el0k2 ?? .. dh ckap tp still buat muke tak tau ???
..
..
~ moral 0f da st0ry ~
..
..
JANGAN JADI RAJEN

gosip tok nenek : aku xtau nak luah kat sape ... aku xtau nak buat pea bile dh jd mcm ni ???? ... emmm

Friday, October 28, 2011

hati se0rang PEREMPUAN ....

Click here for more inspiring photos!

SENSITIF : bukan bermaksud suka merajuk..tapi cuma nak bermanja dan mendapatkan perhatian.

CEREWET : bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala..cuma wanita ni sukakan ketelitian..cermat..dan kadang2 teringin jgk LELAKI mengikut kata-katanya sekali sekala. 

HALUS : bak sehelai sutera, cantik, mulus, lembut dan mudah tercarik dan koyak..walaupun sorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab kesalahan, biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk dijadikan sebagai pengajaran..Bukan sebagai DENDAM..paham??

IKHLAS : ikhlas seorang wanita tak perlu diragui..yes!

KORBAN : WANITA sanggup berkorban apa saja untuk seseorang yang amat disayangi, ibu bapa, anak-anak , dan suami. WANITA amat tabah..

PRIHATIN : sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam. 

MANJA : walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari, naluri sorang WANITA masih lagi tetap sorang WANITA. Suka bermanja hanya kepada insan yang bernama LELAKI, namun juga sesama kaum..

EGO : WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintai..

CINTA : CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus.. 

SEKS : seks bukanlah segala-galanya buat WANITA sebab WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan 1 akal. NAFSU yang banyak x tertumpu kepada 1 ja. LELAKI plk dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsu. fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkan..

Click here for more inspiring photos!

Click here for more inspiring photos!

** "Peranan LELAKI dalam kehidupan WANITA adalah sebagai pelindung 
dan bukan sebagai pemusnah.




WANITA diciptakan oleh ALLAH swt dari tulang rusuk kiri dan untuk dipeluk dan dimanja, bukan untuk dikasari.
Maka lelaki haruslah memahami HATI dan PERASAAN WANITA.
... sumber dari facebook ...

..
..
..

Click here for more inspiring photos!

seperti biasa ... alasan yang selalu farha gne nk bgtau KNAPE farha jrang update bl0g ialah BUSY ....
hatuuiih... mcm la 0rg laen x busy kan ... emmm 
ntah la... kdg2 byk bnda yg farha nk share... tp stp kali farha nk p0st sumtin kat bl0g ... 0tak msti pkir ... " BYK LAGI KEJE LAEN KO KNE BUAT " ... s0 ... terbantutlah niat di hati nk update bl0g .... hahaha
tapi ... ape2 p0n ... walau cbuk mne skalip0n .... bl0g tetap kne update .... walaup0n dlam hati tertanya ... ade lg k READERS ??? ... huhu  
..
..
quotediaryofficial:

CLICK HERE for more life, love, friendship and inspiring quotes!

tata ... h0pe ada lg yg sudi bce .... btape mlasnye aku nk update bl0g ... copy is right dari faceb0ok jea ... hehehe

:: kisah dongeng FARHA ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...