Wednesday, November 30, 2011

WARNING : jangan jadi RAJEN !!! ...


 
..
..
..
cantek x lappy i ?? .. walaweh .... (^_<) .. mne la ade duet nk beli ... hahaha
..
..
entry kali ni frha nk creta tentang akaibat bile kite jd RAJEN ...
actually ... bukan nk angkat bkul sendri ... tp rsenye itu ini dan selamanya adalah hakikat bahawa FARHA iaitu sy .. adalah se0rang budak yg RAJEN  :p hahaha
..
disebabkan KERAJENAN AKU yg MELAMPAU ni kan ... rmai la yg ambil kesempatan ... yea k ???
~ straight to the point la  ~
..
..
bese la dh nme STUDENT ... UNIVERSITI .... klau xde asgnment x sah ..
s0 nak dijadikan crta .. ade la stu subjek ni kne buat asgnment scra BERKUMPULAN
n boleh dikatekan ... m0st of it .. AKU yg buat ... 
why ???
...
isi yg dia0rg buat x ck0p ... 
dia0rg ckap xtau nk elaborate mcm mne ???
bile dh tl0ng skali .. mkin mnjd-jd ... hbis smua bnda yg x brape nk c0mplete sruh aku yg completekan ...
.. aku la yg kne EDIT smua ..
.. aku la yg kne print out smua ..
k0rang ??? .. ape yg korang buat ???
stakat tmbh ayat 2, 3 baris .. buat ape ?????
..
..
sbb ape aku willing nk buat ???
..
sbb aku ni RAJEN !!!!!
aku bukan PERFECTIONIST ... tp aku tau result TEST ter0k ...
hanye ASSIGNMENT yg boleh TL0NG  ...
tp k0rang buat mcm ni ...
nk mrah .. ??? .. 6t trase hati ... BERGADUH PLAK ...
ckap el0k2 ?? .. dh ckap tp still buat muke tak tau ???
..
..
~ moral 0f da st0ry ~
..
..
JANGAN JADI RAJEN

gosip tok nenek : aku xtau nak luah kat sape ... aku xtau nak buat pea bile dh jd mcm ni ???? ... emmm

:: kisah dongeng FARHA ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...