Photobucket

Monday, August 1, 2011

CONDITIONER SIRAP PERTAMA DI DUNIA !!!


Waaa...al0ha...hari ni aku tetiba je jd rajen nk taip entry ...huhu..almaklum la...bulan pose dh dtg..s0.. xde la sibuk sgt...sibuk p0n mybe dkat2 ptg 6t sbb nk prepare untuk berbuka p0se... # kdg2 aku ade jgak la trfkir...mcm mne 0rg boleh post entry byak2 dlm mase stu hari ??? ..sbb aku ni boleh kate agak byk jgak kerja rumah yg nk kne buat ... huhu 

Ok so kat cni aku nk cte la pasal stu alkisah ye....

Satu hari 2 .... adek aku yg bongsu ade la call ... n abg aku yang angkat ..... jeng3... (^_<)
_________________________________________________________________
Adek : angah... tlong suruh mak buat air gula... nk buat barbeku ...
Angah : ok ... bile nak ?? brape orang ??
Adek : khamis ni .. dalam 40 orang
Angah : orait ...
Adek : eh jap2 ..... beli CONDITIONER SIRAP  skali ...
Angah : CONDITIONER SIRAP ???

.... kebetulan aku ade kat tepi fon .. then dgar la jgak angah sebut CONDITIONER SIRAP .... 

Aku : CONDITIONER SIRAP ???? ... x penah jmpe p0n ??? bt0l k ni ???

... then tiba 2 aku p0n gelak kuat2 lebih kurg mcm Pontianak Harum Sundal Malam pon ade ...hahahahha .....

Aku : bukan CONDITIONER SIRAP  la ... !!!!!!!!! ... CORDIAL SIRAP LA 2 .... hahahaha.....
Angah : hahahahaha..... *then dia pon tnye la adek aku btol k x cordial sirap tu ...
Adek : haaaa... yang tu la... sal0h.... *bengang sorang2 ....
_________________________________________________________________
·          Hahaha... CONDITIONER tu sebenarnye perapi rambut ... CORDIAL tu plak pati yang kite nak buat air tu la ... mgkin adek aku ni terlalu genius smpai tertukar...wakakaka....
·          Well ...kali ni aku buat entry pasal dia sbb ari2 hari lahir dia yg ke 17 ... s0.. g0od luck my brother in SPM... ^_^

conditioner sunsilk 
cordial syrup
Gossip tok nenek : adek aku ni perangai dia pelik ckit...kadang2 dia 0n9 bukak youtube semata-mata nak belajar cara buat virus n nak hack computer orang ... watde!@#%^&  ... dia ni kalau tgok muke blur je.... setiap kali tnye ... jwpan dia mostly ... “dok au” @ “tak tau” ... tapi ble korang suruh je dia maen game ..... alamak habis la... x lari dari computer !!  .. n dia p0n peminat kartun n0 1 kat dunia .. bayangkan umur 17 p still lg tgok kartun2 yang bdak2 kecik tu tg0k...hahahaa

6 comments:

Orang Kampung said...

haaha.. trsilap sebut rupanya..
ingtkn betul2.. hahha..aku pun minat kartun gak..hihi

FARHA (^_^) said...

hahaha...klau bt0l2 konpem smua rambut 0rg jd merah mcm air sirap...huhu

K said...

haha, sumpah kelakar XD

boleh pulak tersilap :p

FARHA (^_^) said...

sergeant : tu la pasal ...hahaha... aku yg duk dgr mse 2...ad0iii la adek aku ni s0rg ...

Luqeem™ said...

hahaha...skali terminum smuanya

amranaiman said...

dok au..huhu mende gop??

:: kisah dongeng FARHA ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...